Vizille

20 april 2018 - Vizille, Frankrijk

Hebben ook vandaag weer een route via N en D wegen gereden. Prachtige landschappen, schilderachtige dorpjes en smalle wegen, hoog en laag. Kan zeggen, Piet is helemaal gewend aan de camper. Was eerst wennen, maar zit nu als een vorst achter het stuur. Ik heb niet meer gereden omdat ik de navigator ben, snelheden, welke afslagen enz. is ook nodig en Piet rijdt liever of zeg maar, hij kan beter rijden dan de weg wijzen!

De bergen met sneeuw bedekt komen inzicht als we Grenoble naderen en natuurlijk ook Vizille, wat 10 kilometer van Grenoble ligt. Onze camping licht aan de rand van Vizille.

Op de camping zijn al vele groepsgenoten gearriveerd, ieder rijdt zijn eigen route, de een wat sneller dan de ander, na ons komen er nog een paar en het spul is weer compleet.

Morgen de N 85 naar Gap, de route Napoléon, en verder naar Castellana. Daar blijven we 3 nachten.

Hier is weinig internet. Plaats dit morgen, moet naar de receptie voor internet bereik en heb geen zin meer.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Corry Bouman:
    21 april 2018
    Geweldig !!!
  2. Jan Letterie:
    21 april 2018
    Fantastisch wat je beschrijft Ans en leuk jullie te volgen. Foto.s met besneeuwde bergen heel mooi en goed. Neem allebei de tijd om tot jezelf te komen. In ieder geval leuk
    om alles zo mee te maken .Groetjes Jan
  3. Janny van Hulst:
    22 april 2018
    Mooi daar! Nu uitrusten kan met dat mooie weer!,👍😎