Dag 3 in Castellane

23 april 2018 - Castellane, Frankrijk

23 april 2018 Castellane.

De omgeving is prachtig hier in de Vallée et Gorges du Verdon. 10 jaar geleden waren we ook in deze streek en hadden er al even aan gesnuffeld. Het weer is ook geweldig,overdag warm en koude nachten. Dit laatste is heel prettig, slapen we lekker.Vandaag naar Castellane gefietst, fietsen bij de kerk geparkeerd en naar het rotsplateau geklommen. Boven staat een Chapelle, heel oud kerkje, geloof de 14e eeuw en is gerestaureerd in 2017. Het plateau ligt 200 boven Castellane. Had het hoger verwacht. Ligt op 911 meter en Castellane op 700 meter. Sta je er voor dan lijkt het veel hoger.

Vandaag alles weer rijklaar gemaakt, fietsen achterop de camper, oliepeil controleren en voorruit schoonmaken, voor de rit naar Cagnes sur Mer morgen, ongeveer 85 kilometer naar de kust. Doen we wel de hele dag over denk ik. Is weer van alles te zien, o.a komen we door Grasse, de parfumstad.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jan Letterie:
    24 april 2018
    Hoi Piet en Ans Wat een mooie verhalen en veel te beleven. Kookt Ans lekker in de Camper Piet. Enfin jullie hebben nog wat te gaan als het gaat om reizen. Veel plezier en tot mails groetjes Jan
  2. Simon en astrid:
    24 april 2018
    Ik ben heel benieuwd naar de parfumstad. Ik ben dol op parfum en hun verpakingen. Vaak zijn die nog mooier dan de parfum. Maak foto's en geniet van de lekkere luchten😄 groetjes simon en astrid