Dag 3 Grimaud

30 april 2018 - Grimaud, Frankrijk

30 april 2018 Grimaud.

Gisteravond is het iets na 20.00 uur droog geworden. Hebben binnen gegeten, heeft ook wel wat. Vanmorgen werden we gewekt met de zon! Niets mis meer met het weer en gaan na de koffie op de fiets naar St Maxime, langs de zee en grotendeels fietspad, nog geen 8 kilometer. In St Maxime lopen we over de boulevard en zoeken een plekje voor onze fietsen. Hier nog even geen herkenning, maar later toch wel, het park tussen boulevard en strand, de haven met weer de vele boten en bootjes en de kerk en oude stad met vele winkeltjes en terrassen. Piet doet weer zijn best om mooie foto's te maken. Is mooi voor de herinneringen later! Gaan we ze bekijken en zeggen we tegen elkaar: “weetje nog wel oudje”!Onderweg nog even met mijn voeten in de zee, moet even voelen hoe koud het water is. Was heerlijk! Zijn om 15.30 uur terug. Fietsen opladen voor het vertrek morgen naar St Laurent du Verdon, alweer een stukje op weg naar huis. Blijven daar 1 nacht. Hebben zo meteen nog een verjaarsfeestje van Simone. Is de 2e al die jarig is vakantie.

1. Ans Ruis:
    30 april 2018
    Ans en Piet, wat genieten we elke dag van jullie prachtige reisverhalen. En niet vergeten: de mooie foto's van Piet. Geniet nog maar lekker, voor je het weet ben je weer thuis.
  2. Ans Horjus:
    30 april 2018
    Is inderdaad zo, Ans Ruis, over een week zijn we weer in NL. Hopen dan na een aantal weken weer met onze caravan op pad te gaan. Weten nog niet waar heen, misschien bij jullie in de omgeving?
  3. Janny van Hulst:
    30 april 2018
    Erg leuk om je verhalen te lezen!!
    Mooie reis. En al weer plannen!! 👍👍👍
    Fijne avond!!
  4. Janny van veen:
    30 april 2018
    Erg leuk om je verhalen te lezen.
  5. Jakob Rouw:
    Hoi Ans en Piet,
    Erg fijn om je reisverhalen te lezen en de foto's te bekijken. Erg leuk en ik hoop dat jullie nog veel genieten van jullie reis.
  6. Simon en astrid:
    1 mei 2018
    Het weer is hier geweldig regenachtig. Het is nat met af en toe een bui. Dus geniet niet alleen van de mooie omgeving maar vooral ook van het weer bij jullie.
  7. Ans Horjus:
    1 mei 2018
    Hier ondertussen ook fris en regenachtig, Astrid en Simon!