Dole

19 april 2018 - Dole, Frankrijk

Lieve familie en vrienden, heel erg bedankt voor alle berichtjes op dit reisblog en op facebook.

Gisteren was het maar een kort berichtje i.v.m het gezellige samenzijn.

Daarna waren we totall loss. Gingen optijd slapen om vanmorgen weer fit te zijn om de route van ruim 400 km te rijden. Vandaag heb ik niet gereden maar als bijrijder heb je het ook druk, eten drinken maken, route planning enz.

Het was een prachtige dag, rond de 30 graden. In het begin best druk op de weg, maar na Nancy werd het rustiger. Hebben vanaf Nancy de route N 57 gereden, prachtige 8 banen in de wegen, mooie landschappen, bossen, landerijen met koolzaad en  gezellig dorpjes, waren om 17.00 uur op de Camping Le Pasquier in Dole.

1. Jan Letterie:
    19 april 2018
    Hoi Piet en Ans
    Het ziet er allemaal mooi uit en gezellig . Lekker eten met z'n allen en ja je kunt
    op een dag total loss raken, ik kon het een beetje zien aan Piet.Wennen met zo'n camper rijden
    maar het zal wel lukken. Hier is het lekker warm weer. Verder goede reis en groetjes van Jan
  2. Janny van veen:
    19 april 2018
    veel plezier het weer zit ook mee ,vind het leuk om de berichtjes te lezen en de mooie fotos te zien.
  3. Simon en astrid:
    20 april 2018
    Hallo lieverds, wat fijn dat jullie samen eindelijk op vakantie zijn. Jullie treffen het met het weer. Hoewel.. Wij ook. Bij jullie zal het wel langer blijvend zijn. Het vermoeden is dat het hier toch volgende week minder zal worden. Het is jullie van harte gegund hoor . groetjes van Simon en Astrid
  4. Janny van Hulst:
    20 april 2018
    Ziet er goed uit!! Spannend allemaal denk ik!
    Fijne reis verder met mooi weer!! 👍😎
  5. Ans:
    21 april 2018
    Ik denk dat het rijden met een camper ietwat minder vermoeiend is als met auto/caravan.
    Heel veel plezier in goede gezondheid. Met heel veel interesse lees ik jullie reisblog.
  6. Ans Horjus:
    21 april 2018
    Dank voor jullie lieve berichtjes! Piet zit als een `vorst`achter het stuur van de camper, Jan Scholten! Camper is minder lang dan auto en caravan samen, dus wel iets gemakkelijker. De route die we vandaag reden daar mag je ook niet overal met de caravan rijden!
  7. Riet Meijer:
    24 april 2018
    Hoi Ans en Piet bedankt voor julie reisverhaal. Leuk,joh en piet zo goed als chauffeur.
    Je kan wel zien he, hoe goed ik al ben met m,n tablet.
    Hartelijk dank voor het verslag. Leuk hoor. Tot horens. Daaaag groeten van Riet.