Welkom op ons reisblog!

3 april 2018 - Capelle aan den IJssel, Nederland

Hallo familie en vrienden!

Welkom op ons reisblog!  Wij gaan deze site gebruiken om iedereen, die dit leuk vindt, op de hoogte te houden van onze reis. Tevens vinden wij het leuk om ook iets van jullie te horen!!!

Er zal bij ons best eens een taalfoutje in sluipen, maar het gaat om het verhaal! Wij zullen ook niet elke dag online zijn, dus mocht het even duren voor je wat hoort dan hebben we geen internet of wat ook wel gebeurd is, onze laptop doet niet wat wij willen.....

De camper komt 16 april voor de deur en wordt dan "ingepakt". Wij vertrekken 17 april. De campings zijn besproken door de verhuurder van de camper en organisator van deze reis. De  TOMTOM, wegenkaarten, campinggidsen en boeken van de landen waar we doorheen trekken gaan mee en een laptop en e-reader.

Boodschappenlijstje maken, boodschappen halen en inladen, zoals het voor ons bekende merk koffie, hagelslag, en niet te vergeten en de o zo beroemde aardappelen. Men kan daar om lachen, en dat mag, maar na dat we één keer aardappelen gekocht hebben in Frankrijk, natuurlijk niet de juiste, hebben we die zo in de vuilnisbak gekiept. Niet te eten. In de koelkast de "normale" dingen voor de eerste dagen onderweg en op de camping, karnemelk, boter, kaas, bier, wijn enz. De fietsen achterop de camper en het "spul "is klaar voor vertrek.

De eerste rit gaat naar Grubbenvorst en 18 april door naar Neuf Chateau in België, kleine 180 kilometer. Wij gaan naar de Côte d'Azur. Het zal wel even wennen zijn, het rijden met camper, maar volgens de verhuurder is camper rijden eenvoudiger dan met de caravan. 16 april zullen wij het weten, gaan we de camper halen.

Het plan is  3 weken weg te blijven.

Vorige verslagen:

2011 http://caravan.reislogger.nl/

2012 http://caravan-door-europa.reismee.nl/

2013 http://toeren-met-de-caravan.reislogger.nl/welkom-reisblog.55679

2016 http://www.reiskrabbels.nl/reisblog/huisoptweewielen/#!/reisblog/

Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    3 april 2018
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Janny van Hulst:
    10 april 2018
    Hele fijne vacantie!! Ga het lezen!
  3. Janny van Hulst:
    10 april 2018
    Fijne vacantie! Lijkt me leuk om jullie te volgen!!
  4. Gerda:
    11 april 2018
    O wat spannend allemaal, wij wensen jullie een fantastische reis. Veel zien en mooie dingen beleven. Ben net als de vorige keren weer benieuwd naar jullie verhalen.
  5. Trudy Thieme:
    14 april 2018
    Fijne vakantie! Maak er een mooie reis van en voorzichtig rijden met de camper 😉
    😎
  6. Jan Letterie:
    17 april 2018
    Goede reis en veel plezier met zo,n mooie camper, Ik zie jullie verhalen/verslagen Tot mails
    Jan