Dag 2 in Castellane

22 april 2018 - Castellane, Frankrijk

22 april 2018 Castellane

Vanmorgen de dag rustig opgestart, na een late koffie, op de fiets gestapt richting Castellane, ongeveer 2 kilometer. We fietsen over een heel oude stenen brug het stadje in, de brug heet: “pont du Roc” genoemd naar de rots naast de brug met bovenop een kerkje. Daarna een eindje langs de rivier de Verdon gefietst, eerst mooi rustig paadje, maar later langs de weg met veel auto verkeer. Terug gegaan en over het plein naar de kerk gefietst. De andere kant uit, naar het zuiden. Dit liep dood. Terug naar de oude brug en Piet zag een weg aan de overkant en er staat een fietsbordje op. Deze weg zijn we in gefietst, het ging langzaam omhoog met haarspeldbochten, langs de bergen, bossen, rotsen, watervalletjes en nog meer moois. Kijk naar de foto's. Dat geeft weer hoe mooi het is. Morgen nog een dag hier in Castelane en  gaan we wandelen/klimmen naar het eerder genoemde kerkje op de rots. Kerkje staat op de foto van vandaag!

1. Jenny van Hoorn:
    22 april 2018
    Jullie fietsen komen hier wel van pas.
  2. Ada Bluemink:
    23 april 2018
    Dat ziet er goed uit. Wat veel en mooie foto's hebben jullie gemaakt. Hebben jullie fietsen bij je? In ieder geval zien jullie veel en lijkt een camper me minder werk dan een caravan maar ik heb daar geen ervaring mee. geniet ervan en blijf gezond, voor zover dat van jullie afhangt. Hartelijke groet, Ada
  3. Jan Letterie:
    23 april 2018
    Wat een mooie foto,s. Die omgeving ken ik ben er ooit geweest. Het intens blauwe water van die rivier en de brug zo hoog gelegen.(Zelf ben ik in lappenmand heb last van enorme buikloop, geen trek geen zin) Wat zijn jullie enorm ondernemend. Ik wist dat wel maar je moet je er ook goed bij voelen. Slapen gaat ook goed ? Verder groeten van mij en goede reis.