Dag 4 Cagnes-sur-mer

27 april 2018 - Cagnes-sur-Mer, Frankrijk

27 april 2018 Cagnes-sur-mer

Vanmorgen de dag rustig begonnen, wasje, praatje enz. Het is heerlijk zonnig weer, niet te warm, maar je kunt fietsen zonder vestje aan en uit!

Naar de boulevard, is 4 kilometer en daarna een kerkje aan de boulevard bekeken en verder langs de boulevard, afgeslagen naar het oude en hoog gelegen Cagnes-sur-mer, door de drukke stad,en met de auto's mee en soms fietspaden. In de oude stad heb je een prachtig uitzicht over de rest van de stad, de zee en de bergen. Ook de oude stad is prachtig, mooie geveltjes, straatjes, zelfs de putdeksels zijn heel bijzonder.

Om 17.00 uur hebben we met de groep op de koning gedronken. Het was heel gezellig.

Na het borrel de camper weer rijklaar gemaakt, fietsen er op en tafel en stoelen opruimen. Morgen naar Grimaud, een kleine 100 kilometer. We willen proberen de kustweg te rijden en onderweg even boodschappen in te slaan.

1. Anita Wouden:
    27 april 2018
    Fietsen zonder vest....dat kan ik voorlopig hier niet hoor...Fijn dat jullie het naar je zin hebben.
  2. Jan:
    Heerlijk 😎 Echt mediterraan leven ....dat kan , reizen in stapjes en genieten
  3. Pietsy Gerritsma-Amels:
    27 april 2018
    Dit is echt genieten. En wat een prachtige foto’s.
  4. Ans:
    29 april 2018
    Mooi hoor !!! Langs de kust te rijden !!